سقف کشسان در فضای خانگی

سقف کشسان در فضای خانگی

سقف کشسان در فضای خانگی

سقف کشسان باتوجه به ویژگیهای منحصر به فرد اش سقف کاذب مناسبی برای فضای خانگی می باشد. سرعت نصب بسیار بالای سقف کششی این محصول را به انتخابی مناسب جهت اجرای سقف در بازسازی منازل بدل کرده است. همچنین انعطاف پذیری و تنوع در نوع و رنگ این محصولات موجب می شود تا به کمک آن طراحی خلاقانه ای در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی به کار رود.
باتوجه به مقاومت سقف کشسان باریسول در برابر رطوبت و بخار آب، این محصول را می توان به عنوان سقف کاذب سرویس بهداشتی، حمام، سونا، استخر و آشپزخانه اجرا نمود که در صورت ایجاد اشکالات تاسیساتی در پشت سقف کشسان باز شدن و نصب مجدد این سقف امکان پذیر می باشد. سقف کاذب کششی به دلیل انعطاف پذیری و تحمل 80 کیلوگرم بار غیر نقطه ای، در صورت جمع شدن آب لوله های تاسیساتی در پشت آن چکه نمی کند، کشیده می شود و پس از تخلیه آب بدون آسیب دیدگی به حالت اولیه خود باز می گردد.
قابلیت چاپ پذیری سقف کشسان برای کاربران ویلاها، آپارتمان ها و سایر فضاهای مسکونی این امکان را فراهم میکند تا در اتاق خواب، فضای پذیرایی، نشیمن خصوصی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، لابی و ... با انتخاب طرح و عکس مورد نظر طراحی داخلی منطبق بر سلایق و علایق خود را داشته باشند و به بهبود دکوراسیون داخلی منزل خویش بپردازند.
برروی سقف باریسول امکان نصب انواع اتصالات و تاسیسات از قبیل تهویه، دوربین مداربسته، اسپیکر، دستگاه اطفای حریق و ... وجود دارد. همچنین این سقف قابل ترکیب با انواع نورپردازی اعم از فیبرنوری، لوستر، هالوژن، انواع چراغ سقفی و ... می باشد.
جهت آشنایی با انواع سقف کششی شرکت نقش مهراز می توانید از صفحه سقف کشسان سایت دیدن نمایید.
 
 

مرجع :