سقف کشسان در محیط های بیمارستانی

سقف کشسان در محیط های بیمارستانی

سقف کشسان در محیط های بیمارستانی

نوع سقف کاذب و ویژگی های آن یکی از پارامترهای کلیدی در مکان هایی است که جنس مصالح مورد استفاده پیرو استانداردهای مشخصی است.
محیط هایی مانند بیمارستان ها، مطب ها، استخرها، سرویس بهداشتی و حمام و ... به علت الزام رعایت نکات بهداشتی جزء چنین مکان هایی به شمار می روند.
انتخاب متریال های ساختمانی با ویژگی های منطبق با استانداردهای مورد توجه این مکان ها، از مهم ترین مباحث مورد نظر در ساخت و یا بازسازی این فضاهاست.
انتخاب سقف کاذب مناسب نیز از تاثیرگذارترین موارد در فضای داخلی محیط های بهداشتی است.
سقف کشسان با توجه به ویژگی آنتی باکتریال و ضد میکروب بودن خود (به دلیل وجود یک لایه ضد قارچ روی سطح آن) و شستشو و نظافت آسان، یکی از بهترین گزینه برای اجرا در محیط های پزشکی درمانی است.
دیگر ویژگی برتر سقف کششی نصب سریع و بدون گرد و غبار آن است. به دلیل عدم امکان ایجاد گرد و غبار و تخریب هنگام بازسازی یا تغییر دکوراسیون در محیط های پزشکی مانند بیمارستان ها، مطب ها و ...، این مزیت سقف باریسول بسیار قابل توجه است.
از پروژه های اجرا شده شرکت نقش مهراز در محیط های درمانی می توان به :
بیمارستان کسری، رسالت، پیامبران، مطب دندانپزشکی دکتر کرد و دکتر عابدینی و ... در تهران
بیمارستان پارس، مطب دندان پزشکی دکتر خوش فکر و دکتر حسنی در رشت، بیمارستان های شیمی درمانی و رازی در بیرجند، مطب دندان پزشکی دکتر فلاح در انزلی، ساختمان پزشکان تریتا و مجتمع پزشکان مهر و داروخانه دکتر خواجه واجاری در لاهیجان، مطب دکتر میربلوک در لنگرود و ... اشاره کرد.
چنانچه شما هم قصد اجرای سقف های کشسان در مراکز پزشکی درمانی دارید برای تهیه سقف کشسانی محصول PONGS آلمان و اطمینان از گواهینامه اصالت محصول با یکی از دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.
 

مرجع :