برگزاری ورکشاپ آموزشی معرفی محصول نانو چوب پلاست

برگزاری ورکشاپ آموزشی معرفی محصول نانو چوب پلاست

برگزاري ورکشاپ آموزشي معرفي محصول نانو چوب پلاست


نقش مهراز با توجه به رويه کاري خود مبني بر گسترش عرضه محصولات ساختماني و عناصر معماري روزدنيا و بهره مندي و پشتيباني دايره نمايندگان و عوامل خود در سطح کشور، اقدام به تشکيل کنسرسيومي مشترک با شرکت دانش بنيان نات وود ( نيل افشان توس ) توليد کننده نانو چوب پلاست در ايران نمود.


شرکت تعاوني دانش بنيان نيل افشان توس ( نات وود ) پس از سال ها تحقيق در صنايع کامپوزيتي و پليمري از سال 1389 همگام با مدرن ترين تکنولوژي هاي روز دنيا به عنوان توليدکننده انواع گرانول و پروفيل هاي چوب پلاستيک جهت استفاده در صنعت ساختمان ( سبک سازي سازه، استفاده در نما، ديوارپوش هاي داخلي، سقف نهايي خارجي، کف پوش هاي داخلي و بيروني، ويلا و آلاچيق سازي، جايگزيني به جاي درب و پنجره، تزئينات داخلي و خارجي ساختمان، فضاي سبز و ساختمان هاي پيش ساخته ) در شهرک صنعتي چناران مشغول به فعاليت است.


وقتي صحبت از اضافه شدن محصولي جديد به سبد محصولات يک شرکت ساختماني به ميان مي آيد، بالطبع پرسنل آن شرکت بايد نسبت به ويژگي هاي محصول، مزايا و معايب، نکات فني و اجرايي و ... تسلط کافي داشته باشند، از اين رو نقش مهراز در روز پنج شنبه بيستم ارديبهشت ماه نود و هفت اقدام به برگزاري جلسه آموزشي معرفي محصول چوب پلاست نمود.


دفتر مرکزي نقش مهراز در رشت در اين جلسه ميزبان جناب آقاي مهندس حياتي رئيس هيئت مديره شرکت نات وود بود.


از جمله مهم ترين مباحث مطرح شده در اين جلسه مي توان به موارد زير اشاره نمود:


- معرفي محصول چوب پلاست


- نحوه ارائه محصول به کارفرما


- سابقه استفاده از چوب پلاست در دنيا


- موارد استفاده از چوب پلاست


- مقايسه هزينه هاي تعمير و نگهداري نسبت به ساير متريال ها


- نسل هاي توليد شده از ابتدا تا اکنون


- برتري ها و نقاط قوت چوب پلاست نات وود نسبت به ساير رقبا


- فرآيند توليد محصول و خط توليد


- جزئيات اجرايي و نصب


اطلاعات محصول چوب پلاست شامل نمونه محصول، مقاطع پروفيل ها، ليست قيمت و ... به زودي در اختيار دايره نمايندگان و عاملين نقش مهراز قرار خواهد گرفت.


شما مشتري عزيز نيز مي توانيد  از هم اکنون براي تهيه محصول و يا دريافت اطلاعات بيشتر در باره چوب پلاست به دفاتر نقش مهراز مراجعه کنيد.



 

مرجع خبر: