دوره آموزشی خدمات نصب و پشتیبانی سقف کشسان

دوره آموزشی خدمات نصب و پشتیبانی سقف کشسان

با توجه این که سقف کشسان محصولی جدید در حوزه سقف کاذب در طراحی داخلی است، جدای از این که تربیت نیروی کار ماهر برای نصب استاندارد این محصول موضوعی اجتناب ناپذیر است، بلکه با توجه گسترش بازار این محصول در کشور آموزش مجریان ذی صلاح در زمینه تعمیر و نگهداری سقف کشسان نیز بیش از پیش حس می شود.
از این رو برای جلب رضایت همیشگی مشتریان، نقش مهراز تلاش کرده تا با به روز نگه داشتن سطح آموزش و انتقال آن به نصاب های ماهر، آمادگی آن ها را برای خدمات رسانی به مشتریان در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.

نقش مهراز مفتخر است که همزمان با آغاز تولید سقف کشسان در سال 1393 تاکنون، برگزاری کارگاه های آموزشی معرفی محصول و آشنایی با پوشش های کشسان، همچنین خدمات نصب و پشتیبانی سقف کشسان را در دفاتر خود در شهر های تهران، رشت، لاهیجان و ... در کارنامه کاری خود داشته است.

نقش مهراز بر این باور است که فروش با پایان نصب محصول تمام نمی شود، بلکه فروش آغاز تعهدات و خدمات ماست، بنابراین با توجه توسعه بازار، برگزاری کارگاه های آموزشی خدمات نصب و پشتیبانی به صورت رایگان در شهر های مختلف در سطح کشور را طی تقویم زمان بندی شده پیش رو دارد.

 

مرجع خبر:
نظرات دوستان