لذتی آرامش بخش برای تمامی حس ها

لذتی آرامش بخش برای تمامی حس ها

لذتی آرامش بخش برای تمامی حس ها
دوست داران کانسپت بین المللی مجلل سرو غذا جدید، تازه های برجسته و جامع مرتبط با آشپزی را در آشپزخانه آنتونی واقع در میربوش در نزدیکی دوسلدورف تجربه می کنند.
آنتونی سارپونگ مانند یک کارگردان در دنیای آشپزی، یک جشن واقعی در برابر جشم ها و لذت های فوق العاده آشپزی را به همراه تیمی متشکل از فرهنگ های مختلف برای تمامی حس های میهمانان خود ترتیب می دهد.
امروز همچنین آن ها می توانند از تجربه لذت بخش صوتی نیز لذت ببرند، چون در رستوران ستاره، برگ صداهای PONGS خانه ای تازه پیدا کرده اند.
آن ها به طور موثر به عنوان یک جداکننده صوتی آکوستیک در فضا بین مدرسه پخت پز و فضای رستوران استفاده می شود و به طرز قابل ملاحظه ای سر و صدای ناخوشایند محیط را کاهش می دهند.
به لطف وجود متریال جاذب صدا SILENCIO و پارچه آکوستیک AKUSTICO این محصول صدای اتاق را بالانس می کند. صدای آمبیانس را در خود فرو می برد و جذب می کنند و اتمسفری آرام و دلپذیر ایجاد می کند.
عناصر برگ شکل الهام گرفته از طبیعت از لحاظ بصری نیز بسیار چشمگیر هستند، آنها نه تنها به تفکیک فضاها کمک می کنند، بلکه در عین حال می توانند دو دنیای مختلف مدرسه آشپزی و رستوران را به هم متصل کنند.
حس راحتی و سلامتی کامل و لذت ذهن و روان با اهمیت بیشتر از حالا در آشپزخانه آنتونی با برگ صداهای PONGS

مرجع خبر:
نظرات دوستان