تالار نگين کوهستان

پروژه سقف کشسان
تالار نگين کوهستان
گيلان، لاهيجان
زمستان 1397
اجراي 200 متر مربع سقف کشسان مدل ساليد (لاکر) و چاپي در سالن آقايان، استيج و اتاق مديريت
طراحي دکوراسيون داخلي سالن عروسي بنا بر شرايط و ضوابط خاص خود داراي اصول و نکات خاصي است.
اما مسئله اي که ديزاين داخلي تالار عروسي را نسبت به ساير فضاها متفاوت مي کند زيبايي خيره کننده، نورپردازي خاص و فضاي باز و آزاد براي پذيرايي از ميهمانان است.
انتخاب متريال و نحوه طراحي هر کدام از المان هاي موجود در کف، ديوارها و سقف بايد با دقت خاصي انجام شود و کنار هم قرارگيري آن ها بايد تابع هارموني مناسبي باشد.
ما در اينجا به بررسي انتخاب متريال در سقف اين تالار عروسي مي  پردازيم:
در طراحي سقف تالار عروسي نگين کوهستان لاهيجان، به دليل ضعف سيستم سازه اي سقف موجود و عدم باربر بودن و تحمل بار اضافه سقف کاذب، کارفرما درخواست طراحي و اجرا با سبک ترين سيستم سقف سازي ممکن را مطرح نمود.
نقش مهراز نيز با توجه به بازديد فني در محل پروژه و انجام بررسي هاي لازم و پيش بردن روند مطالعاتي براي ارائه پيشنهاد طبق درخواست کارفرما و وضع موجود پروژه، استفاده از سقف کشسان را به علت عدم نياز به استفاده از سازه سنگين مانند ديگر سقف هاي کاذب و جرم واحد سطح بسيار ناچيز (240گرم بر متر مربع) در طراحي خود جانمايي نمود.
همچنين قابليت نورپردازي با انواع سيستم هاي روشنايي دکوراتيو متداول، قابليت جانمايي لوستر در سقف، استفاده از فيبر نوري و لامپ هاي کريستالي سواروفسکي و قابليت ايجاد انعکاس تصوير افراد و محيط در سقف از جمله ويژگي هاي سقف کشسان بود که مورد توجه کارفرما قرار گرفت.
در اين پروژه از سقف کشسان PONGS آلمان مدل لاکر (ساليد) در سال آقايان و استيج رقص در ترکيب با لوستر، چراغ هاي سقفي، نورپردازي فيبر نوري و کريستال سواروفسکي استفاده شد.
همچنين متريال کشسان مدل چاپي در اتاق مديريت با طرح نقشه جهان پشت ميز مديريت روي ديوار اجرا شد. براي پوشش سقف اتاق مديريت نيز از سقف کشسان ساليد و براي تامين نور آن از چراغ سقفي توکار استفاده شده است.
 
شما نيز مي توانيد براي طراحي و ديزاين سقف کاذب سالن عروسي، تالار، هتل و ... خود با دفاتر نقش مهراز تماس بگيريد.
دفتر مرکزي 01332133400
دفتر تهران 02188265136