سقف کشسان ترنس پرنت ایرلاین فلای پرشیا

پروژه سقف کشسان
ایرلاین فلای پرشیا
کاربری: تجاری – اداری
تعداد طبقات: 5
تهران، فردوس غرب
طرح و مجری: شرکت طراحی معماری فید آربن آریا
اجرای سقف کشسان ترنسپرنت در اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس و اتاق جلسات
 
شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان یک ایرلاین خصوصی فعالیت خود را در ناوگان هوایی کشور آغاز کرده است.
تیم طراحی این پروژه از ابتدا در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به موضوع حوزه فعالیت این دفتر، توجه ویژه ای به بحث نورپردازی داشت.
ایجاد یک سطح نوری بزرگ و روشن با سطح نور مشخص و مقدار لوکس تعریف شده بدون سایه که به نمایش هر چه بیشتر مبلمان طراحی شده و ساخته شده مختص این پروژه کمک کند و همچنین نورپردازی کافی و ملایم برای آرامش هر چه یبشتر حین برگزاری جلسات و عقد قراردادها از دغدغه های تیم طراحی بود. بنابریان سقف کشسان ترنسپرنت با نورپردازی اس ام دی برای پوشش سقف کاذب دکوراتیو و همچنین بهترین راه حل برای نورپردازی انتخاب شد.
در عین حال ترکیب کردن طراحی مبلمان و بدنه ها به سبک کلاسیک  و انتخاب نورپدازی با سقف کشسان که متریالی در سبک مدرن است نیز از چالش های تیم طراحی بود که با اضافه کردن المان هایی دور بدنه سقف و استفاده از ابزار طلایی رنگ در حاشیه سقف کشسان تا حدی باعث ایجاد هارمونی در ترکیب بندی کلی محیط شد.
استفاده از رنگ سفید و سطح یکدست سفید روشن سقف کشسان ترنسپرنت در دیزاین داخلی دفتر ایرلاین فلای پرشیا می تواند حس پرواز با هواپیما با توجه به رنگ سفید بدنه هواپیما را در ذهن مخاطب ایجاد کند.
به دلیل اینکه مغز انسان ناخودآگاه با روشنایی ارتباط بیشتری دارد استفاده از نور کافی  و یکدست در محیط شرکت باعث ایجاد حس آرامش در ذهن افراد حاضر در محیط و همچنین نهایت جلوه مبلمان و تجهیزات به کار رفته در دکوراسیون داخلی می شود.
 
نقش مهراز آماده همکاری با فرودگاه ها، ایرلاین ها، آژانس های هواپیمایی و ... در زمینه طراحی و اجرای سقف کشسان اصل PONGS آلمان با گارانتی تعویض 10 ساله می باشد.
 
برای مشاوره با کارشناسان ما با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.