طراحی سردر شرکت کاسپین تامین

پروژه طراحي
شرکت داروسازي کاسپين تامين
طراحي سردر و قسمت ورودي کارخانه
تابستان 1397
شرکت داروسازي کاسپين تأمين در سال 1362 بنام شرکت گسترش و سرمايه گذاري دارويي ايران تأسيس گرديد.
اين شرکت، کارخانه خود را در سال 1376 در زميني به مساحت 150 هزار مترمربع در استان گيلان، شهرک صنعتي رشت بنا نهاد.
شرکت کاسپين تامين خود با تعريفي نو از ماموريت که استفاده از فن آوري روز حوزه سلامت براي حفظ و ارتقا کيفيت زندگي است در حال خدمت رساني  و  در چشم انداز خود، حفظ جايگاه شرکتي سرآمد و نوآور در عرضه فرآورده هاي دارويي با محوريت محصولات تزريقي را دنبال مي کند.
 
اواسط تابستان امسال، مديران اين شرکت طي تماسي با نقش مهراز، درخواست خود را مبني بر طراحي و ساخت سردر جديد کارخانه اعلام کردند.

تيم بازديد فني نقش مهراز پس از حضور در محل کارخانه و بازديد از سردر فعلي، طي جلسه با مديريت کارخانه، سبک و سياق مورد تاييد خط مشي شرکت را دريافت نمود.

طراحي ساده و به دور از زرق و برق هاي اضافي مهم ترين فاکتور مد نظر شرکت بود. توجه به رنگ سفيد که مرتبط با حوزه سلامت است در طراحي اين ورودي پيش بيني شده است. همچنين حفظ سنخيت با نماي ساختمان نيز از مواردي است که در طراحي سردر ورودي فضاها اجتناب ناپذير است.

تعريفي درست از جانمايي ورودي هاي مجزاي آقايان و بانوان نيز از جمله مواردي بود که طبق خواسته کارفرما به بهترين شکل ممکن انجام شده است.

ديد مناسب واحد نگهباني و اشراف کامل به محيط اطراف و درنظر گرفتن فضاي استراحت مناسب براي نگهبان ها نيز از جمله مواردي است که بايد در طراحي سردر درنظرگرفته شود و در اين پروژه به طور کامل رعايت شده است.

استفاده از سيمان در نما موضوعي است که تاثير زيادي در سرعت اجراي پروژه دارد، تنها با رنگ آميزي پوشش داده مي شود و همچنين هزينه تعمير و نگهداري آن بسيار مقرون به صرفه است.

براي ايجاد تضاد رنگ ها در نما و ايجاد هارموني مناسب، از آجر مشکي رنگ پيشنهاد شده که در حال حاضر استفاده آن در طراحي هاي به روز دنيا متداول است.
 
شما نيز مي توانيد براي طراحي و اجراي سردر ورودي کارخانه، مجتمع مسکوني، بيمارستان و ... با نقش مهراز تماس بگيريد.