پروژه سقف کشسان الکترونیک پردازان امیر

پروژه سقف کشسان
الکترونیک پردازان امیر
کارفرما: جناب آقای مهندس احمدی
نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای الکترونیکی پاناسونیک، فیلیپس، موتورولا، آ اِ گ، مارشال، کنکورد و ...
اجرای سقف کشسان چاپی در قسمت پذیرش و اتاق مدیریت
شرح روند پروژه:
کارفرما در حال بازسازی واحد تجاری برای راه اندازی محل جدید مرکز تعمیرات خود بود، همچنین به دنبال راه حلی برای جانمایی لوگو و اطلاعات مجموعه خود در دکوراسیون داخلی و جانمایی تصویری با موضوع الکترونیک در طراحی داخلی دفتر کار بود.
تیم بازدید فنی نقش مهراز پس از بازدید در محل و بررسی پروژه، نظر به درخواست کارفرما اقدام به ارائه پیشنهاد نمود.
سقف کاذب وضع موجود پروژه، تایل های آرمسترانگ 60*60 بود و بخاطر رعایت کردن هندسه کلی منظم سقف و حفظ قرینگی و عدم ایجاد پرتی و جلوگیری از هدررفت هزینه، پیشنهاد استفاده از سقف کشسان با امکان تولید و چاپ در ابعاد مختلف داده شد. این راه حل مورد استقبال کارفرما قرار گرفت و پیشنهاد جانمایی دو سقف کشسان در محیط پذیرش، یکی بالای میز پذیرش و دیگری در بالای میز انتظار مشتریان برای تامین نور لایت و یکدست بدون سایه و دیگری در اتاق مدیریت داده شد.
امکان ساخت بدنه کناف برای نصب سقف کشسان به دلیل ایجاد آلودگی و زمان بر بودن وجود نداشت، بنابراین پیشنهاد ساخت بدنه چوبی با ام دی اف داده شد.
تیم مهندسی تصویر و طراحی گرافیک نقش مهراز بنا به درخواست کارفرما، اقدام به طراحی دو تصویر اختصاصی برای این پروژه با زمینه الکترونیک به منظور چاپ روی سقف کشسان و نصب در فضای ورودی نمود. در قسمت اتاق مدیریت نیز تصویری گرافیکی از یک مدار اکترونیکی پیشنهاد شد.
شما نیز می توانید برای چاپ طرح اختصاصی خودتان روی سقف خود با نقش مهراز تماس بگیرید.