پروژه سقف کشسان برج لکسون

پروژه سقف کشسان
برج لکسون
کاربری: اداری – تجاری
تعداد طبقات: 30 طبقه
260 واحد اداری – 90 واحد تجاری
زیربنا: 100.000 متر مرببع
مساحت زمین: 5400 متر مربع
موقعیت: تهران، زون شرقی دریاچه چیتگر
طراح پروژه: جناب آقای مهندس فرزاد دلیری
مالک و سرمایه گذار: شرکت توسعه ابنیه همت
 
اجرای سقف کشسان ترنسپرنت مطابق با طراحی فرم حجمی و خطی در سقف دفتر فروش برج لکسون
 
کارفرمای جوان و خوش فکر این پروژه، با کنار هم گذاشتن عواملی همچون "طراح بنام"، "موقعیت جغرافیایی مناسب" و" انتخاب ایده های منحصر بفرد"، آغازگر ساخت پروژه ای خاص در کشور شده است.
از بُعد تقویت و تعریف تصویر برند  Brand Image، استفاده هوشمندانه از ترکیب واژه های Luxury ، Zone  و Lake نام لکسون Lexon برای این پروژه انتخاب شد.
از جمله ابعاد مهم و تأثیرگذار در برندینگ، خلق عملکرد منحصربفرد و یا منطبق با ویژگی¬ ها و نیازهای گروه مخاطب است که در پروژه لکسون از طریق خلق کانسپت Home Office برای نخستین بار در ایران توسط دوان ایرانیان برآورده شد. Home Office به فضایی برای کسب و کارهای کوچک و یا مستقل گفته می شود که با فضای سکونتی-اقامتی تلفیق شده باشد
 
از این رو پروژه لکسون آغازگر انتقال مفاهیم مدرن در بحث تعیین کاربری در ساختمان های پریمیوم در ایران است.
 
پروژه لکسون در حال حاضر در دست ساخت است اما دفتر فروش مجتمع به منظور معرفی پروژه، محترم و عقد قراردادها طراحی و ساخته شده و آماده میزبانی از خریداران محترم است.
 
نقش مهراز پس از برگزاری جلسات توجیهی با طراح دفتر فروش برج لکسون جناب آقای مهندس خورشیدی و دریافت اطلاعات مورد نیاز، در محل پروژه حضور یافت.
تیم بازدید فنی نقش مهراز پس از بررسی وضع موجود، شرایط را برای پاسخ به نیاز کارفرما مبنی بر نورپردازی خطی درنظرگرفته شده در سقف مطابق با فرم حجمی آن تطبیق داد.
پس از بررسی های لازم، سقف کشسان ترنسپرنت با نورپردازی اس ام دی برای این پروژه پیشنهاد داده شد و با موافقت کارفرما همراه شد.
 
نقش مهراز مفتخر است که در آینده نیز همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه، اجرای سقف کشسان را در سایر فضاهای لکسون در دست اقدام خواهد داشت.