پروژه سقف کشسان داروخانه مهرگان

پروژه سقف کشسان
داروخانه مهرگان
کرج، عظیمیه، ساختمان پزشکان بابک
کارفرما: جناب آقای مهندس گلابیان
طراح: جناب اقای مهندس قرایلو
زمستان 1396
اجرای سقف کشسان ترنسپرنت (نیمه شفاف) با نورپردازی اس ام دی
 
یکی از نکات مهم و اساسی در طراحی داروخانه انتخاب رنگ مناسب و هماهنگی با متریال ها است. که در میان رنگ های مختلف، رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی داروخانه رواج بیشتری دارد. چون نماینده بهداشت و سلامت است، فضایی بهداشتی و تمیز را به مراجعین القا می کند، آرامش و سکوت را در پی دارد و در عین حال باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای داروخانه نیز می شود.
در طراحی داخلی این پروژه، آرشیتکت به کاربری فضا و تاثیر عینی آن در المان های موجود دقت ویژه ای به خرج داده است.
در طراحی سقف داروخانه مهرگان، اشکالی همانند ساختار مولکولی شیمیایی مواد به شکل شش ضلعی با خطوط متصل به هم دیده می شوند.
بدنه این باکس ها با کناف اجرا شده است و به دلیل هندسه شش ضلعی خود، بهترین متریال برای پر کردن داخل آن ها که دارای قابلیت انعطاف پذیری و اجرا در اشکال و فرم های هندسی مختلف باشد سقف کشسان بوده است، که این ترکیب با توجه به مات بودن سطح بدنه کناف و شفاف بودن سطح سقف کشسان روی توجه هر چه بیشتر به کنتراست ها در این باکس ها و طراحی داخلی داروخانه تاکید می کند.
سقف کشسان ترنسپرنت با نورپردازی اس ام دی، نوری گسترده و یکنواخت بدون سایه را در محیط داروخانه ایجاد کرده و از طرفی دیگر باعث شده تا ضرورتی برای تامین نور محیط توسط چراغ های سقفی متداول نباشد و فقط نور های آفتابی روی سطوح عمودی مانند قفسه ها برای هر نمایش هر چه بهتر کالاها و محصولات در نظر گرفته شده اند.
شما نیز می توانید برای طراحی و اجرای فضاهای پزشکی مانند داروخانه ها، مطب ها، کلینیک ها و ... و یا استفاده از انواع سقف کشسان در این فضاها مطابق با رعایت استانداردهای بهداشتی با نقش مهراز تماس بگیرید.
 
نقش مهراز
همکار رسمی PONGS آلمان در ایران
دفتر مرکزی
01332133400
دفتر تهران
02188265136