پروژه سقف کشسان ویلا باکس آریامن

پروژه سقف کشسان
ویلا باکس آریامن
کارفرما: جناب آقای مهندس اسلامی
تعداد طبقات: 9 طبقه – 1 طبقه پارکینگ، 1 طیقه لابی عمومی، 7 طبقه مسکونی ویلاباکس
مساحت زمین: 3660 متر مربع
موقعیت مکانی: رامسر
اجرای سقف کشسان ترنسپرنت در سرویس ها و سقف کشسان سالید در TV Room
 
شهر رامسر از نظر موقعیت مکانی، کمترین فاصله سطح خشکی به خط نوار ساحلی را در کل کشور دارد. از این رو، ویلاباکس آریامن نه تنها در شمال کشور و این شهر بنا شده است، بلکه در ناحیه ای از رامسر بنا شده است که نمای پشت این پروژه کوه و نمای جلو آن دریاست و درست کمترین فاصله بین کوه و دریا در طبیعت ایران دقیقا در همین نقطه ی جغرافیایی می باشد و این یعنی موقعیت مکانی بی نظیر این پروژه.
علاوه بر طراحی خاص و منحصر به فرد پروژه آریامن که به صورت ویلا باکس ساخته شده است، در انتخاب تمامی مصالح و تجهیزات به کار رفته در این پروژه از برند های برتر دنیا استفاده شده است.
 
 
 
سیستم نما Curtain Wall با شیشه های بلژیکی و سرامیک خشک اسپانیا، شیر ها برند +Conti سویس و KWC ، سنگ روشویی و وال هنگ ToTo ژاپن ، وال هنگ ها Oli ایتالیا ، ۷۰ متر تراس همراه با جکوزی ۵ نفره Pares آمریکا تصفیه با اوزون، سرامیک ها اسلب با برند Florim ایتالیا، دو لاین آسانسور Wittur ایتالیا پانوراما، سیستم سرمایش VRF Gree gmv5، کابینت ها و کمد ها برند Neiman و سقف کشسان در سرویس ها و اتاق ها با برند Pongs آلمان اجرا شده توسط نقش مهراز و ... 
همه این ها نشان دهنده کیفیت بالای این ساختمان و حضور برندهای برتر صنعت ساختمان در بالاترین کلاس تایید شده جهانی است.
نقش مهراز نیز مفتخر است که تامین و اجرای سقف کشسان PONGS آلمان را در سرویس های عمومی و مستر، حمام ها و TV Room این پروژه بر عهده داشته است.
 
سقف کشسان ترنسپرنت به عنوان سیستم سقف کاذب  و نورپردازی سرویس های بهداشتی در طراحی داخلی این پروژه پیش بینی شده بود. سقف کشسان ترنسپرنت با نورپردازی اس ام دی، نوری کاملا یکدست و بدون سایه و مطابق با طراحی مدرن این سرویس ها توسط نقش مهراز اجرا شد.
در TV Room های این واحدها از سقف کشسان سالید با نورپردازی فیبر نوری و لامپ های کریستال سواروفسکی استفاده شد.
 
اصالت برند، گارانتی 10 ساله، گواهینامه های استاندارد و ضمانت اجرایی همواره از جمله عوامل موثر در انتخاب سقف کشسان PONGS آلمان و حضور نقش مهراز در این پروژه در کنار برترین برندهای دنیا و همچنین دیگر پروژه های بزرگ کشور است.
 
شما نیز می توانید برای مشاوره و انتخاب سقف کشسان پروژه خود با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.