پروژه سقف کشسان کافه نُت

پروژه سقف کشسان
کافه نُت
رشت، گلسار
کارفرما: جناب آقای حامیان
تابستان 1398
اجرای سقف کشسان چاپی طرح کهکشان با نورپردازی فیبر نوری
 
بیشتر افراد برای قرار ملاقات ها و جلسات، دیدارها و گپ و گفت های دوستانه به کافه یا کافی شاپ می روند، اما در این بین افرادی نیز هستند که به دنبال یک کافه دنج که فضای آن به قدری متفاوت و گیرا باشد تا بتوانند برای ساعتی درنگ و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای در عصر یک روز کاری، در آنجا استراحتی کوتاه داشته باشند.
از این رو طراحی داخلی کافی شاپ ها می تواند نقش کلیدی بر جذب مشتریان داشته باشد.
یک کافه دار باهوش می داند که باید نهایت دقت و ظرافت را در دکوراسیون داخلی کافه خود به خرج دهد تا مشتری در اولین بار مراجعه، حس راحتی را تجربه کند تا برای دفعات بعد نیز همانجا را انتخاب کند.
استفاده از کتابخانه در گوشه ای از محیط کافه، بازی های فکری، تابلو های جذاب، نقاشی های متناسب با دکوراسیون کافه، آویز های نوری، مجسمه های تزئینی، پخش موسیقی مناسب و ... همه و همه در کنار کیفیت نوشیدنی ها، دسرها و غذاها در مشتری ثابت شدن افراد برای کافه نقش دارند.
در این پروژه کارفرما یک خانه ویلایی قدیمی را برای بازسازی و تبدیل آن به کافه انتخاب کرده بود.
در مرحله بازسازی به نقش مهراز مراجعه و درخواست خود برای استفاده از سقف کشسان در دکوراسیون سقف کافی شاپ خود مطرح نمود.
تیم بازدید فنی نقش مهراز پس از حضور در محل پروژه و اندازه گیری دقیق محل اجرای سقف کشسان، آماده شنیدن نظر کارفرما برای انتخاب نوع سقف کشسان مد نظر او بود.
کارفرما سقف کشسان چاپی با طرح کهکشان را برای پوشش سقف کاذب دکوراتیو کافه در سالن اصلی در ذهن داشت. اما عمق کافی برای نورپردازی این نوع سقف کششی در شرایط وضع موجود پروژه وجود نداشت.
به همین دلیل نورپردازی SMD به صورت موضعی در پشت سقف کشسان طبق طرح چاپ شده برای تامین نور انجام شد و همچنین طبق نظر کارفرما، نورپردازی دکوراتیو فیبر نوری نیز برای ایجاد جذابیت و خیره کنندگی و توجه هر چه بیشتر مخاطب به سقف نیز مکمل نورپردازی این سقف کشسان شد.
شما طراحان داخلی محترم نیز می توانید هنگام دیزاین سقف کاذب کافی شاپ ها، رستوران ها، کافه ها و ... برای بررسی ملاحظات اجرایی و جانمایی سقف کشسان به بهترین شکل خود با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.
صاحب یک کافه یا رستوران هستید؟ با نقش مهراز تماس بگیرید و سقف کشسان را در محیط فعلی خود داشته باشید.