سقف کشسان سالید آقای عباس پور

پروژه سقف کشسان
کارفرما: جناب آقای عباس پور
کاربری: مسکونی
لاهیجان
1398
 
اجرای سقف کشسان در سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس و حمام
 
در این پروژه کارفرما به قصد بازسازی یک خانه قدیمی ویلایی در امیرکلایه یکی از محله های قدیمی شهر لاهیجان به نقش مهراز مراجعه کرد.
پس از رسیدن به توافق نظر نسبت به فرم اولیه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب متریال های کف، دیوارها و ... نوبت به طراحی سقف کاذب رسید.
چون سقف وضع موجود این خانه ویلایی قدیمی بود، اجرای کناف به صورت یکپارچه برای جانمایی نورپردازی و پوشاندن تاسیسات منطقی ترین راه به نظر می رسید. سپس با پیشنهاد اجرای سقف کشسان به عنوان سقف کاذب دکوراتیو در مدل های مختلف متناسب با فضاهای مختلف منزل و استقبال کارفرما، بدنه لازم جهت اجرای سقف کشسان نیز توسط سقف کاذب کناف آماده شد.
 
در سالن پذیرایی این منزل مسکونی از سقف کشسان لاکر با نورپردازی فیبر نوری و کریستال سواروفسکی استفاده شد. این سقف در یک باکس از پیش طراحی شده کناف در مرکز سالن پذیرایی خودنمایی می کند.
در آشپزخانه این منزل، سقف کشسان چاپی با طرح انتزاعی متناسب با فرم هندسی فضای آشپزخانه در دو قسمت مجزا اجرا شد. انتخاب تصویر چاپ شده این سقف نیز تابع شرایط فرم هندسی و ابعاد آن بوده است. 
در طراحی سقف اتاق خواب، سقف کشسان سالید مدل فینسا استفاده شد. این مدل از سقف کشسان به دلیل وجود بافت های برجسته در سطح خود و ایجاد سطحی یکپارچه و سفید رنگ، اوج زیبایی و تفاوت را این بار در رنگ سفید برای شما به همراه دارد.
در سرویس بهداشتی و حمام منزل نیز از سقف کشسان سالید به رنگ آبی همراه با نورپردازی کریستال سواروفسکی و جانمایی چراغ سقفی برای تامین نور محیط استفاده شد. 
این مدل از سقف کشسان به دلیل ویژگی انعکاس تصویر محیط در خود، باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا شده و مشکل عمده سرویس بهداشتی ها و ارتفاع کف تا سقف کم آن ها را مرتفع می کند.
همچنین ویژگی آنتی باکتریال بودن آن و خاصیت تبادل دمایی و همچنین نظافت آسان باعث شده تا سقف کشسان سالید بهترین گزینه برای انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام باشد.
 
اگر قصد بازسازی منزل قدیمی خود را دارید، با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.
طراحی دکوراسیون داخلی با به روز ترین متریال های صنعت ساختمان