شرکت تجهیزات روشنایی پایدار (بروکس)

چراغ های سفارشی با ابعاد دلخواه با پوشش های کشسان
در غرفه نمایشگاهی شرکت تجهیزات روشنایی پایدار (بروکس)
متراژ غرفه: 389.5 متر مربع
طراح و مجری ساخت غرفه : شرکت دیبا موی افرا
ساخت چراغ های ابعاد بزرگ غرفه با متریال کشسان توسط نقش مهراز
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق
9 – 12 آبان 98
 
موارد استفاده از متریال کشسان که در ایران با عنوان سقف کشسان یا سقف کششی شناخته می شود به پوشش سقف به عنوان سقف کاذب دکوراتیو محدود نمی شود.
از دیگر کاربرد های این متریال به کارگیری آن در ساخت چراغ های سفارشی با ابعاد دلخواه است. موضوعی که در دنیای نورپردازی و روشنایی مطرح شده است و نقش مهراز نیز برای اولین بار در ایران پیشرو تولید این محصول شده است.
در این پروژه 5 چراغ به فرم هندسی مکعب مربع به ضلع سه متر و ارتفاع 1.5 متر توسط نقش مهراز و با همکاری شرکت بروکس ساخته و در بالای فضای غرفه این شرکت نصب شد.
نوع و مقدار نور این چراغ ها پیش بینی شده و از قبل طراحی شده برای ابعاد مورد نظر ماست. پشت هر صفحه 18 عدد چیپ ست RGB 50 وات تعبیه شده است که در مجموع هر باکس ۳۶۰۰ وات و شامل ۳۶ عدد درایور ۱۵۰ وات است و در مجموع ۱۸۰ عدد درایور که با کنتاکتور سه فاز کنترل می‌شوند.
ساخت بدنه این چراغ ها توسط نقش مهراز با پوشش کشسان ترنسرپرنت PONGS آلمان و نورپردازی آنها توسط شرکت بروکس انجام شد.
تامین نور محیط غرفه به صورت یکپارچه و بدون سایه و در عین حال اضافه شدن جذابیت بصری و جذب مخاطب حاضر در نمایشگاه و ترغیب آن به بازدید از غرفه از ویژگی های این چراغ ها بوده است.
این چراغ ها در ابعاد دلخواه به سفارش مشتری قابل تولید است. بدین صورت که مشتری پس از مراجعه به نقش مهراز و بیان خواسته خود طبق طراحی از پیش انجام شده توسط طراح مربوطه و یا طرح مد نظر در ذهن خود، فرآیند تولید آن آغاز خواهد شد.
طیف گسترده ای از مردم مشتری چراغ های با ابعاد دلخواه و سفارشی هستند. کاربری های مختلف اعم از منازل مسکونی، مجتمع های تجاری، رستوران ها و ... به چراغ هایی با ابعاد مورد نیاز خود احتیاج دارند.
رستوران ها می توانند تابع ابعاد و شکل هندسی میزهای سرو غذا چراغ های سفارشی داشته باشند. 
مشکل نورپردازی و انتخاب چراغ در ووید های مجتمع های تجاری با چراغ های سفارشی برای همیشه حل خواهد شد.
کلوپ های بیلیارد می توانند در ابعاد میز بیلیارد های موجود در سالن چراغ هایی دقیقا هم اندازه آنها در بالای میز داشته باشند.
در  گوشه ای از منزل شما جای یک آباژور با ابعاد دلخواه شما خالی است. آباژوری که که نمونه آن در هیچ جای دیگری نباشد و صرفا برای شما تولید شده باشد.
برای سفارش چراغ های با ابعاد دلخواه همین حالا با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.
کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.
 
www.mehraz-co.com
دفتر مرکزی 01332133400
دفتر تهران 02188265136