جلسه آموزشی سقف کشسان

جلسه آموزشی سقف کشسان

نقش مهراز در راستای توجه به رسالت آموزش محور بودن خود، به منظور آشنایی هر چه بیشتر همکاران و نمایندگان خود اقدام به برگزاری دوره آموزشی معرفی محصول سقف کشسان نمود.

در این دوره در سطح مقدماتی طبق فراخوان اعلام شده در تاریخ 23 مرداد ماه 96 در دفتر مرکزی نقش مهراز در رشت برگزار شد، فعالان حوزه صنعت ساختمان از شهرهای رشت، کرج، قزوین، کاشان، قم، لاهیجان، رضوانشهر، ساری، بابلسر و .. گرد هم آمدند تا ضمن آشنایی با تکنولوزی سقف کششی زمینه اشنایی با مجموعه های یکدیگر را فراهم آورند و همچنین فعالیت خود را با شرکت نقش مهراز در سطوح مختلف به عنوان همکار، نماینده، عاملیت و … آغاز نمایند.

از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به معرفی شرکت نقش مهراز و بیانیه ماموریت آن، معرفی چارت سازمانی و پرسنل، ارائه مستندات و گواهینامه های اعطا شده از شرکت PONGS آلمان، معرفی خط تولید و امکانات شرکت PONGS آلمان، معرفی دقیق و جزء به جزء انواع سقف های کشسان، کاربردها، مزایا و تصاویر و ویدیوهای برخی از مهم ترین پروژه های انجام شده توسط نقش مهراز اشاره نمود. ضمنا مدعوین حاضر در این دوره، تجربه عملی نصب و نورپردازی سقف باریسول را نیز زیر نظر متخصصین مربوطه پشت سر گذاشتند.

نقش مهراز ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین محترم اشاره می کند عزیزانی که در این دوره یا دوره های قبلی برگزار شده ی ما حاضر بوده اند، می توانند برای ثبت نام در دوره پیشرفته که در تاریخ 23 شهریور 96 برگزار خواهد شد اقدام نمایند.

مرجع خبر:
نظرات دوستان