سقف کشسان در ترکیب با نورپردازی فیبرنوری

سقف کشسان در ترکیب با نورپردازی فیبرنوری

سقف کشسان در ترکیب با نورپردازی فیبرنوری

یکی از انواع سقف کشسان مدل  مات و براق  یا Lackfolie یا Locker می باشد.
این نوع از  سقف کششی هیچ نوری را از خود عبور نمی دهد اما ویژگی انعکاس تصویر محیط پایین و اطراف در این نوع سقف کشسانی همواره مورد توجه افراد حاضر در محیط قرار می گیرد.
نورپردازی این سقف کشسان با فیبرهای نوری یا لامپ کریستالی سوارفسکی انجام می شود که توانایی تامین نور محیط را ندارند و فقط به صورت دکوراتیو جلوه ای از آسمان شب با ستاره را در محیط پدید می آورند.
از لحاظ فنی و مهندسی به دلیل عدم عبور نور و عدم نورپردازی با سایر لامپ های متداول ( مانند SMD و ...) در پشت این سقف کاذب نیازی به اجرای سقف صفر در سازه وجود ندارد، و از لحاظ کاربری عمومی، تنوع رنگ و مدل امکان انتخاب رنگ دلخواه و متناسب با فضا را در اختیار کارفرما قرار می دهد.
از مزایای نورپردازی با فیبر نوری می توان به مصرف پایین انرژی، طول عمر بالا، عدم تولید گرما و حرارت، بی خطر بودن از لحاظ الکتریسیته و امکان تغییر رنگ و ریتم رقص نور با ریموت کنترل اشاره کرد.
باتوجه به ابعاد سقف مورد نظر تعداد رشته های فیبرنوری تعین میگردد. آیتم دیگر مورد نیاز در این نوع نورپردازی منبع تغذیه می باشد که توان مصرفی آن باتوجه به تعداد فیبرنوری مشخص می شود.
به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و ویژگی آنتی باکتریال باریسول، بهترین گزینه از بین انواع سقف کاذب برای اجرا در محیط های بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی، حمام و استخر، محیط های پزشکی درمانی مانند دندان پزشکی ها، بیمارستان ها، مطب ها و ... می باشد.
برای سفارش این نوع سقف کشسان ( محصول PONGS آلمان) و دریافت اطلاعات بیشتر با دفاتر نقش مهراز تماس بگیرید.
 

مرجع :