کیفیت چاپ سقف کشسان نقش مهراز

کیفیت چاپ سقف کشسان نقش مهراز

کيفيت چاپ سقف کشسان نقش مهراز

سقف کشسان چاپي به يکي از پر طرفدار ترين سقف هاي کاذب در بين مردم تبديل شده و کم کم جاي خود را در دکوراسيون داخلي منزل و ... باز کرده است.
اين سقف کاذب به شما اين امکان را مي دهد تا تصوير مورد علاقه خود را از بين انبوهي از تصاوير با کيفيت بالا انتخاب نموده و چاپ کنيد و در سقف محيط خود داشته باشيد.

اين سقف دکوراتيو به دليل نورپردازي اس ام دي، تبديل به يک پنل نوري شده و نسبت به ابعاد و اندازه خود و محيط نصب شده در آن، تمام يا بخشي از نور محيط را نيز تامين مي کند.

موضوع مهم در زيبايي سقف کشسان چاپي، کيفيت چاپ آن است که اگر بنا به دلايلي که در ادامه به آن ها مي پردازيم در وضعيت مطلوبي نباشد نارضايتي مشتري را به همراه خواهد داشت.
سقف کشسان به مثابه يک آسمان مجازي، بخشي از ديزاين داخلي محيط ماست و به دليل تفاوت بصري با ساير سقف هاي متداول، در کانون توجه است و چشم بيننده را به خود خيره مي کند.

تصور اين که يک تصوير بي کيفيت هميشه در ديد انسان باشد زجرآور نيست؟

و مسئله مهم تر لايت باکس بودن اين سقف کاذب دکوراتيو است. طبق قوانين فيزيک وقتي نور از جسمي شفاف عبور کند، رنگ آن جنس روشن تر شده و کمي کم رنگ تر مي شود. کيفيت چاپ سقف کشسان بايد به گونه اي باشد تا وقتي نور از سقف چاپي عبور مي کند، کيفيت تصوير حفظ شده و رنگ ها شاداب تر از قبل جلوه کنند.

ما در نقش مهراز براي توليد سقف کشسان چاپي از آخرين تکنولوژي چاپ يو وي استفاده مي کنيم و با بهره گيري از هد کيوسرا و استفاده از جوهر ژاپني، سعي بر اين داريم تا بهترين رنگ و کيفيت را داشته باشيم.

نقطه تمايز سقف کشسان چاپي نقش مهراز دبل بودن چاپ ماست. منظور از Double Printing دو بار گردش هد براي هر قسمت از چاپ تصاوير است. اين تکنيک صرف زمان دو برابر، هزينه جوهر دو برابر، ساير هزينه هاي دستگاه و ... را براي ما به همراه دارد اما توامان باعث رضايت حداکثري کارفرمايان و مشتريان شده که اصل مشتري مداري و رضايت صد در صدي کارفرمايان که همواره سرلوحه خط مشي نقش مهراز بوده را براي ما به ارمغان مي آورد.

نقش مهراز هميشه سعي بر به روز بودن و بالاتر بردن کيفيت سقف کشسان در زمينه هاي مختلف اعم از جنس متريال، تکنيک هاي چاپ، دستگاه پرينتر و ... بوده و آماده شنيدن پيشنهادات موثر از شماست.
 

مرجع :