چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند؟

چرا معماران و طراحان داخلی سقف کشسان را می پسندند؟

 
چرا معماران و طراحان داخلي سقف کشسان را مي پسندند؟
 
سقف کشسان به يک گرايش در طراحي داخلي تبديل شده است و تمام بخش هاي بازار آن اعم از فضاهاي تجاري، مسکوني و ... را دربرگرفته است.
سقف کششي به مهندسين، معماران و طراحان دکوراسيون داخلي اين آزادي عمل را مي دهد که به راحتي با سقف و ديوارهاي فضاي مد نظر بازي کنند تا با ارزش هاي زيبايي شناختي و جنبه هاي عملکردي آن منطبق شوند. آزادي گزينش سقف کشسان و ديوارپوش هاي کشسان به معماران و طراحان اين امکان را مي دهد که همواره با آخرين متدها و رويه هاي طراحي داخلي دنيا همراه شوند. 
در ادامه با ما همراه باشيد:
? ديوار هاي برجسته و متفاوت:
مفهوم داشتن يک ديوار با ظاهري متفاوت نسبت به کل اتاق به منظور ايجاد يک نقطه ي کانوني، متد اخير در طراحي داخلي است. تبديل يک ديوار ساده با افزودن يک طرح چاپي روي آن، چه صحنه يک طبيعت بکر، خواه يک طراحي پيچيده، تجربه ي لمس يک فضاي هنري را به هر محيط کسب و کار و خانه و ... اضافه مي کند.
 ? نورپردازي به عنوان عنصر اصلي هر محيط:
تمام سيستم هاي نورپردازي با سقف کشسان سازگار هستند، از جمله چراغ هايي که نور محيطي وسيع يا چراغ هاي LED که پشت غشاي سقف کششي پنهان مي شوند، نور لايت و يکدستي را خلق مي کنند.
? خطوط سايه:
براي طراحي هاي ميني ماليستي و ساده، تکميل کردن طرح به وسيله يک خط سايه، با سقف کشسان به سادگي امکان پذير است. سقف کشسان شما را قادر مي سازد تا چيزي را خلق کنيد که همزمان با پوشاندن و پنهان کردن عناصر سازه اي مزاحم، به راحتي با فضا و زيبايي شناسي آن همگام شود.
? فرم هاي ساده و خطوط زيبا:
سقف کشسان از معدود متريال هاي موجود در بازار است که مي توان يک ساختار زيباي منحني شکل که هميشه شکل خود را حفظ کند با آن ساخت، به گونه اي که هيچ نقص و تغييري در طول زمان در آن ايجاد نشود.
? طرح هاي تلفيقي:
سقف کشسان در طراحي بالقوه به شما آزادي عمل مي دهد. اين ترکيب متمايز به شما طيف متنوعي از رنگ ها و گستره اي از انتخاب طرح ها و بافت ها را براي رويارويي با خلاقيت تان، ارائه مي دهد. سقف کششي اين قابليت را دارد که سقفي ساده و با فام سرد و يا رنگارنگ و با فام گرم و امکانات و افکت هاي نورپردازي مختلف با آن اجرا شود.
? طراحي مينيماليستي
استفاده از سقف کشسان براي فضاهاي داخلي مينيماليستي اکيدا توصيه مي شود.
سقف کشسان براق فضاهاي کوچک را بزرگتر جلوه مي دهد، در حالي که سقف هاي مات پارچه اي مي توانند براي هر هدف ديگري روي ديوار يا سقف اجرا شوند. براي يک اتاق بزرگ ما يک راه حل بي نقص ارائه مي دهيم، پارچه هاي دسکور آکوستيک با قابليت چاپ.
به اطلاعات بيشتري نياز داريد؟ با ما تماس بگيريد.
 

مرجع :